Hos HappyMedia er vi stolte af at have samarbejdet med Klinik La Mano om at forbedre deres online markedsføring.
Vi har hjulpet dem med at finjustere deres Facebook-annoncering og skabe en mere effektiv og målrettet tilstedeværelse på sociale medier.
Som følge af vores samarbejde har Klinik La Mano oplevet øget trafik til deres hjemmeside/bookingside og sociale medier, samt en stigning i antallet af henvendelser fra potentielle kunder.
De har også set en positiv effekt på deres omdømme og branding.
Vi er glade for at have kunnet hjælpe Klinik La Mano med at nå deres online markedsføringsmål og ser frem til at se hvordan klinikken udvikler sig i fremtiden.
Se vores short-video med Katja længere nede på siden
Da vi indledte samarbejdet med Klinik La Mano, var deres bekymringerne på:
- Om det kunne svare sig at hyre et bureau ind til at stå for markedsføringen.
- Om Facebook-annoncering var det værd.
- Om de overhovedet ville få flere kunder.
Vi fremlagde følgende for Klinik La Mano:
- Vi er et performance-baseret bureau. Det vil sige "no cure - no pay".
- Vi har i 2022 alene omsat for +5mio annoncekroner. Vi ved hvad vi laver.
- Der findes næsten 6 mio. danskere, hvoraf 92% er aktive på Facebook. Facebook-annoncering er uden tvivl en god investering for at få flere kunder.
Vi har hos HappyMedia bevæget os inden for markedsføringsbranchen i +10 år.
Dette gør, at vi på baggrund at vores tillærte viden, kan skalere brands med lynets hast. Vi har midlerne, du har tilliden.
Vi er altid klar på at snakke forretning. Vi giver kaffen, du står for samtale-emnet.
TRYK HER OG SEND OS EN MAIL